De eerste zweetdruppels van het seizoen hebben gevloeid. Afgelopen zondag startte de selectie met de eerste trainingsdag van dit seizoen. Liefst 26 spelers werkten zich onder leiding van hoofdtrainer Jos Wiersum in het zweet. Aanstaande woensdag staat de eerste oefenwedstrijd op het programma. Op sportpark De Hoop ontvangen we het vlaggenschip van de nieuwe Coevorder vereniging Geel-Zwart’25.
Maandagavond openden ook de vrouwen het seizoen met de eerste training. Trainer André Meijerink zal ook hen optimaal preparen voor het komende seizoen. De vrouwen spelen op 8 september hun eerste oefenwedstrijd.
Woensdagavond zullen de voetballers van de twee herenzeventallen en het tweede elftal de eerste meters maken onder leiding van de nieuwe trainer Theo Smits.
Voor dit seizoen zijn we nog op zoek naar een leider voor het 1e elftal en een verzorger/sportmasseur (vergoeding voor opleiding mogelijk). Ben of ken jij de ideale kandidaat, neem dan contact op met vrijwilligerscoördinator Youri Vendrig (06-16471112 / info@dsc65.nl).